logo

Обавештење о закљученом оквирном споразуму -Куповина канцеларијског материјала

На основу члана 116. став 1. и члана 57. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015), градска општина Младеновац објављује:

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ ОКВИРНОМ СПОРАЗУМУ

у поступку јавне набавке мале вредности добара -

куповина канцеларијског материјала, ЈНМВ бр. 1.2/2020


Назив, адреса и интернет страница Наручиоца: Градска општина Младеновац, ул. Јанка Катића бр. 6, http://www.mladenovac.rs/


Врста наручиоца: Градска општина Младеновац


Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак


Врста предмета јавне набавке:Добра

Опис предмета набавке:Куповина канцеларијског материјала

Назив и ознака из општег речника набавке:  

-30192000 - канцеларијски материјал

 -30125110 - тонер за ласерске штампаче и телефакс машине


Број добављача са којима је споразум закључен: Један


Датум закључења оквирног споразума: 24.4.2020. године


Период важења оквирног споразума: 12 месеци

Права коришћења: Градска општина Младеновац. ©2005-2023.
Контакт: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. 
Инфо центар ГО Младеновац: 011/7857-846
Техничка подршка: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.